reklama

Divočina

Máte radi animáky? Ak áno a náhodou nebudete vedieť čo robiť v prípade škaredého víkendu, odporúčam návštevu kina...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Už po zhliadnutí Doba ľadová 2 som mala chuť podeliť sa o nadšenie, ale vyspala som sa z toho .o)

Nadšenie z včerazhliadnuvšej divočiny ma ešte neprešlo a tak môžem iba skonštatovať, že nič z toho čo som si doteraz o filme prečítala vo mne nevyvolalo pocit, že TOTO musím vidieť...

Recenzia typu: Samson je statný lev, ktorý svojho syna Ryana umára príbehmi z divočiny. Ryan sa rozhodne divočinu zazit na vlastnej koži a utečie zo zoo. Samsonový priatelia so ho vyberu nájsť ... no neviem... navnadilo Vás to?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do kina som nešla s veľkými očakávaniami, ale musím uznať že už dlho som nevidela tak dobrý animák. DL2 bola skvelá, ale predvídateľná, breaky s veveričkou a orieškom boli namakané, ale očakávané.

Divočina bola skvele urobená - zvieratká vyšperkované pohybovo i povahovo, perfektne nadabovaná – najmä koaliak Nigel, toho si určite vychutnáte, skvelé hlášky ...

Neviem ako pre deti, ale dospeláci sa veľmi dobre bavili, naozaj málokedy sa tak spontánne v kine ľudia nahlas smejú.

Nechcem privolávať dážď, ale ak sa dá ... treba to vidieť .o)

Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu