reklama

Korynka

Ked som si zadovazila Honey, bolo to preto, že nech som akykolvek nadsenec a milovnik psov, pri mojom sucasnom povolani si jednoducho chovat psa nemozem dovolit .o(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

S mackami som nemala vela skusenosti, ale moje presvedcenie o tom, ze chcem zvieratko bolo dost neutichajuce. Zvazila som priority, vylucila som vsetky zvierata ktore sa nedaju "vymagat", hryzu, ci su inak nebezpecne, popripade su nekumunikativne ci vyzaduju vela casu a jednoznacne som dospela k nazoru, ze potrebujem macku.

A tak sa zacala moja put. Listovanie v inzertnych novinach, obvolavanie znamych i neznamych co uz macky chovaju, sliedenie po webe, navstevy slachtenych vrhov i utulkov... Jednoducho hladanie "mojej macky".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasla som ju na webe. Na stranke mackysos.sk sa pred Vianocami objavil inzerat o Kosickych macencoch, co hladaju domov. Tesne pred novym rokom bola uz Honey u mna a krasne sme si spolunazivali asi pol roka.

Vtedy som si uvedomila, ze napriek tomu ze macky su samostatne jednotky, ktore maju radi svoju nezavislost, predsalen potrebuju aj nejaku spolocnost. A tak sa opakovala cela procedura az kym som opat na webe nenatrafila na Korynku.

Korynka ma cca 10 tyzdnov, jej maminka, je krasna snehobiela angoracka a otec neznamy darca .o)

Maciatka boli rozne, od sedo-pruhovanych cez bielo-rysave... Korynka sa vyviedla ako polodlhosrsta trojfarebka:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

no skratka prenadherna!!!

Bola som ju vyzdvihnut v utorok vecer a v stredu rano som odchadzala na sluzobku.

To som vsak netusila, ze Hanin odpor k cudzej macke bude daleko daleko daleko vacsi ako jej potreba spolocenskeho vyzitia. A tak este v stredu rano stala jedna najezena macka na jednom konci kuchyne a druha najezena macka na opacnom konci.

"Co ta nezabije,to ta posilni... " Kedze sa nezabili za celu noc, bol predpoklad, ze to zvladnu.

Nataska, chcem ti velmi pekne podakovat, ze si sa tri dni obetavo a starostlivo starata o dve "rozhadane" macky a ze si mi na druhy den zhnusene nezavolala ze uz ku mne nevkrocis... Chapala by som to. Tvoje pevne nervy a obmedzeny priestor v ktorom sa obe macky vyskytovali, zrejme dost prispeli k tomu, ze v sobotu poobede sme uz takto vsetky tri svorne lezali na gauci pred telkou a pospinkavali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

na mne sa proste dobre spinka .o))

Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu