reklama

Tak, a som Blaváčka...

Neviem, čo na tej Bratislave všetci majú?! Do minulého víkendu som bývala v Zálesi. Dedinka, kúsok za Ivánkou / čo by sa dalo kľudne považovať za perifériu Bratislavy/ ibaže od „veľkomesta“ to je spôsobom života veľmi vzdialené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Od narodenia som nepoznala nič iné, iba vrcholky stromov čnejúce sa spoza susedovie plota, proste iba kam z okna dohliadneš, kľud, pokoj, príroda, krásne ticho, čistý vzduch ...  

No a v nedeľu sa to stalo! Naložili ma do auta a po 20tich minútach jazdy sme vystúpili v uuuplne inom svete .o(  

Po príchode do bytu som si našla tichý kútik a odmietala som sa akokoľvek socializovat s ostatnými spolubývajucimi / no čo! Tak niesom spoločenská .../.

Ráno nastal pokoj, ostali sme doma iba ja a domáca. Na jej pokusy nejako za „zoznamit“ som nereagovala, maximálne som niečo odsycala pomedzi zuby... čo ju po mne?!  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akurát večer, ked sme doma už všetky, tak počas čerstvej večere pobudnem s ostatnymi v kuchyni, nech si nemyslia že som uuuplne divná ...  

Neviem, či to sťahovanie bolo správne rozhodnutie?!? V noci sa nedá spať. Len chodím po byte a neviem čo so sebou. Pod oknami je cesta, neustále tu chodia autá, autobusy. Čo v meste ľudia v noci nespia? Ked sa dívam z okna vidím akurát tak do okien susedom .o((

Už teraz viem, že oproti na druhom býva taký mrzký uštekaný fľakatý čokel. Na treťom maľujú / v zime?!/ asi sa tiež akurát nastahovali. Vedľa nich býva nejaká starenka, kedykoľvek vykuknem von, je v okne a sleduje ulicu. Fakt neviem, čo ju na tom baví!? Vedľa je to zaujimavé až večer. Nemajú záclony a keď zasvietia je to lepšie ako telka. Býva ich tam hadam 6, takže vždy sa tam niečo deje. Tiež asi iba podnájomníci - by som sa zbláznila, keby aj tu bolo toľko ľudí .o(( U nás je pomerne kľud a zdalo sa že vsetci už pochopili ze mi treba dat pokoj.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby sa dalo, tak sa utáborim v kúpelni. Je tu najväčší pokoj. Najmenší hluk, akurát že z času na čas to tu musím ostatným uvoľniť, niekedy si pripadám ako by som bývala u mývalov. Čo toľko dokážu púšťať tú vodu v kúpeľni?! .o(  

Prvých pár dní bolo viac menej v pohode, možno by som si pomaly aj zvykla. Ale dnes to Jarka prehnala! Prišla z práce aj s kamoškou, že si ma chce okuknúť

„... no čo sme v CIRKUSE ???? „

Zaliezla som do práčky – čo sa neukázalo ako našťastnejsí ťah, ľahko ma odtial vytiahla a obe ma chceli „ľúbiť“.

„Tak to teda nie!“

Osobný rekord... možno ani nie dve minúty a už som bola zalezená za kuchynskou linkou. V tomto byte fakt nikde nieje kľud! Moju skrýšu prekukla domáca a tiež mala nejakú prítulnú náladu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„A čo je dnes? Deň zamilovaných?!?!“

Našťastie vyzerá inteligentnejšie ako tie dve, lebo moje syčanie a prskanie si vysvetlila správne a odišla za babami do obyvky. Až sem ju počujem ako spokojne pradie ... Fakt netuším z čoho môže byť taká nadšená... ??? 

... no a to trááápne prenasledovanie ma s telefónom a fotenie?!?! nemam chuť ani komentovať ....

Obrázok blogu

... na Tabbynkynu obranu s radosťou oznamujem že ráno sa prišla sama od seba prvýkrát "pomojkať" a dokonca aj vrrrrrzgala .o)) Tak možno čoskoro zapózuje aj za optimálnejšich podmienok a budú aj lepšie fotky... jar

Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu