reklama

k delenej strave - neutralna skupina

Potešilo ma množstvo reakcii. Len fakt nie je možné osobne odpisovať každému na dve tri konkrétne potraviny, lebo by ma asi vyhodili z prace .o))Našla som jedno celkom sympatické a dosť podrobne delenie na webe. Nie som za nim na 100 % ale také najrozumnejšie mi prišlo. Keďže neutrálnu skupina je kombinovateľná aj s cukrom aj s bielkovinou tak začnem s ňou:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zelenina na prvom mieste - Avokádo, Olivy čierne, Olivy zelené, Zelenina, bylinky, Artičoky, Bambusové výhonky, Bazalka, Brokolice, Zeler řapíkatý, Zeler bulvový, Cibule, Cibule naťová, Cuketa, Červená repa, cesnak, čili paprička, tekvica, zelena fazuľa, fazuľové klíčky, fenikel, čerstvý zelený hrášok, špargľa biela i zelena, kapary, kapusta, mrkvička, karelab, kôpor, žihľava, chren so smotanou, karfiol, baklažán, mangold ?, mäta, ibištek, oregano, paprika, pažítka, petržlen, pór, rajčiny, rajčinový pretlak, reďkovky, žerucha, uhorky, sójové klíčky, šafran, šalotka, šalvia, čerstvý špenát, šťavík?, tymian, zázvor, kysla kapusta, čakanka radicchio, čínska kapusta, en divie, frise, hlávkový, ľadový šalát, lollo rosso, púpava, všetky jedle hríby .o))  čerstvé či sušené,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mliečne výrobky - kysla i sladká smotana, kyslé mlieko, kefír, sušené mlieko /tak to neviem prečo/, srvátka, tvaroh.

No a ideme na syry v neutrálnej skupine: Appenzeller 50% Cabernet 60% Čedar 50% Feta 45% Gorkonzola 48% Hermelín Kozí syr 45% Kozí syr čerstvý 45% Kozí syr čerstvý 45% Kozí syr čerstvý 45% Mascarppone 80% Moravský bochník Mozzarela 45% Niva Olomoucké tvarůžky Parenica Parmezán Pivní syr Primátor Rok fór 55% Romadúr 60% Tavený syr 60% Uzený sýýr 50%. Tie percenta je obsah tuku v sušine, dočítate sa na obale každej potraviny... teda mali by ste sa.

Majonéza ,  Margarín / to je proti môjmu presvedčeniu/ maslo, olej olivový, slnečnicový, v podstate akýkoľvek, masť bravcova, kačacia... vaječný žĺtok

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mäsá - tak tu ja moc nie som za konzumáciu údenín všeobecne mäsové výrobky nevynímajúc, ale poznám vetu „keď musíš, tak musíš“ tak nezakazujem nikomu nič .O))

Tatársky biftek, Čabajka Čajovka Kabanos Klobása papriková Moravské uzené Paštika vepřová provensál Salám lovecký Slanina anglická Šunka zauzená Šunka parmská Kambala uzená Losos marinovaný Losos morský, uzený Losos zauzený Makrela uzená Matesy Pstruh uzený Sardelky uzené Sardinky uzené Sleď pečený Sleď uzený Úhoř uzený Zavináče Želva /želvy nežeru! .o))/

Semená a orechy – Tekvicové semienka Kešú Kokos čerstvý kokos strouhaný Lískové orechy Lněné semínko Mak Mandle Para orechy Pekan Píniové oříšky Pistáciové oříšky Sezam Slnečnica Vlašské orechy

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... a teraz to príde  !!! Becherovka Buorbon Brandy Bylinkový likér Campari Cinzano Fernet Gin Grapa Griotka Koňak Martini Meruňkovice Peprmitový likér Peprmitový likér Slivovice Vermút Vodka Vodka s příchutí Whisky Williams ... no tak toto sa uvádza, ale podľa mňa mnohé z toho nie je neutrálne, lebo je v tom cukru až, až!!! Ja to mam v celku poriesene, keďže nepijem / no možno jeden gin tonúc .o))/ v každom prípade, s týmto moc nesúhlasím, alkoholu nám nie je treba ...

Káva, čaj, minerálka, stolová voda, zeleninové šťavy, vývary, dochucovadla, koreniny, horčica, tabasco, drozdie, vraj aj ríbezľová marmeláda, želatína, smotanová zmrzlina...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak toto všetko je vraj neutrálna skupina. S par vecami nesúhlasím, ale tak ako mal niekto pripomienky ku mne, môžem aj ja mat k autorovi tohto delenia. Každý ako mu vyhovuje, naozaj je toto asi najlepšie a najmä najpodrobnejšie čo som objavila.

Pardon, ale je to tak česko slovensky, nie všetko s mi chcelo prekladať

Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu