reklama

k delenej strave - bielkoviny

No a konečne aj bielkoviny....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Nie všetci sa k tejto verzii prikláňajú, ale u mňa je ovocie bielkovina:

Ananás, egreš, broskyne, brusnice, citrón, granátové jablko, grapefruit, hruska, jablká / okrem sypkých sladkých/ aj sušene, jahody, karambola, dule, kiwi, klementinky, korintky sušené, kumquat, litchi, limetka, maliny, mandarínky, mango, maracuja, cukrový melón / teda žltý, zelený – čo je u mňa teda zelenina, lebo v podstate je to tekvica, ale budiš, držím sa zdroja pôvodného autora/ marhule, mirabelky, moruše, nektárinky, ostružiny, papaja, pomaranč, rebarbora / u mňa zelenina, lebo je to v podstate tráva/ ríbezle, slivky aj sušené, čerešne, hrozno, višne ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tofu ... osobne ho vôbec nejem, veľmi veľa ľudí čo papajú delenú stravu ho zaraďujú k cukrom.... Okrem toho že mi to vôbec nechuti, všeobecne nemám vyhranený názor na strukoviny, takže tofu, či vselike iné sójové výrobky... dá sa žiť aj bez toho :o))

Mlieko s obsahom tuku aký sa vám len páči, syry, všetky ktoré neboli uvedené v neutrálnych Babybel 25% Blaťácké zlato Bryndza / u mňa bryndza , tvaroh aj niva v neutrálnej skupine .... takže podľa vlastného uváženia/ Cabernet 30% Cabernet 45% Cottage Eidam 30% aj 45% Ementál 45% Gouda 40% Limburger 20% Limburger 40% Lučina Romadúr 40% Tavený syr 30% Tavený syr 40% Tylžský 20% Žervé

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Majolka ... pokiaľ je majolka majonéza, tak nevidím problém, aby bola v neutrálnej skupine, neviem ako vy, ale ja robím majonézu z oleja a žĺtka, oboje je neutrálne...

 

Vajcia, mäsko ... všetko mäsko na ktoré si len spomeniete, pokiaľ dosiahne bod varu, už je bielkovina. Inak bacha na vseliake diétne salámy, paštéty a parky, moc maska v nich nie je, radšej nepapať. Radšej si doprajte poctivý kus maska, keď na neho mate chuť.

 

Z alkoholu vraj víno, šampanské, sherry a rum...

 

Nealkoholické nápoje, všetky 100% džúsy z hore uvedených druhov ovocia, takže bacha na to čím ráno zapíjate vločky, či rožteky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

No a to je tak všetko s čím som sa chcela podeliť.

 

Ešte možno dobré rady na zaver ....

Pred každým jedlo sa treba napiť, úplne jednoduchý spôsob ako jest menej. Aj z vody ma bruško pocit že je zaplnene.

Treba zvážiť všetky potraviny uvedené v jednotlivých skupinách... aj keď hranolky s majonézou a kečupom sú vlastne OK, nie je asi najsprávnejšie napchávať sa tým čo nám chuti, lebo s zrejme želaného efektu ťažko dočkáme.

Posledne jedlo by sa malo jest 4 hodiny pred spánkom ... Tak toto sa mi skutočne málokedy podarí splniť. Povedzme že netreba chodiť spávať hneď po spucovaní výdatnej večere.

Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu