reklama

Treba chudnut...

Informacia, ze treba mat idealne miery a ak nahodou nimi nedisponujeme, OKAMZITE treba zacat chudnut sa na nas valia z kazdej strany. Uz som si na to zvykla /rovnako ako na moju neidealnu vahu/, ale ak mi predavac v cukrarni povie“treba chudnut“ nieje to asi najlepsi marketingovy tah...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Hoci po vcerajsom prispevku som sa dockala iba napadania, ze co si to ja Bratislavcanka dovolujem, pochvalit sa, ze som si v BA kraji, ktory podla prispevkou v diskusii disponuje nadbytkom volnych miest, dovolila napisat, ze som si za dva tyzdne nasla novu pracu... predpokladam, ze dnes ma budu ludia napadat, za to ze som sla do cukrarne, miesto do fitka, rovnako ako vcera nepochopili ze sa iba tesim a chcem dodat ludom bez prace optimizmus. V tomto prispevocku sa iba divim nad pristupom predavaca/majitela cukrarne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rada by som velmi pekne pozdravila pana, ktory vcera vecer pracoval v cukrarni SHAR v Devinskej novej vsi, BA. Takmer sa mu podarilo pokazit mi pekny den s priatelkami, ale nakoniec sme skonstatovali, ze ak je podnik jeho, tak mu dlho pri pristupe aky ma ku zakaznikom nebude prosperovat. Kvalitu ponukanych vyrobkov nemozem okomentovat, lebo som neochutnala a bolo by to iba cire ohovaranie, ale ked sa on rozhodol podnikat s cukrarnou, zda sa mi divne, ze ma nutkanie sarkasticky komentovat moje rozhodnutie dat si v 30 stupnovej horucave zmrzlinovy pohar.

Zacalo to nevinne, na Danielkinu otazku, co je v tom kolaciku?.. predavacka s telacimi ockami odvetila „ já névieeem“. No OK, ved ich nepecie ... Ale aspon kolko stoji, by mohla vediet, pretoze na otazku o cene odvetila „tam je to nápisanééé, ja névieeem, póckajte, hódim to do kasy...“ / Prekvapene sme sa na seba s Nataskou pozreli, ale slecne sa z utrob kasy podarilo dopatrat k cene./ Kolace ma nejako nezlakali, tak som sa chcela schladit zmrzlinovy poharom, ale po diskusii:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

J: aka zmrzila je v pohari XY?

P: jáka scete ...

J: tak skusme cokoladu, punč, visňa...

si pan starajuci sa nakladanie do pohara, rozsafne popod nos zasomral, noo treba chudnut.

J: OK, ked myslite, nechajte tak

P: /spozornel, zrejme necakal taky dokonaly sluch .o)/ tak scete ten pohár, alebo nie?!

J: nechajte tak, mate pravdu, netreba mi

... nevidim totiz dovod, aby som platila niekomu, kto ma zakaznikom poskytovat sluzby a namiesto toho ho uraza.

Tak teda mlady muz, ak budete pracovat vo fitku, kam ak sa rozhodnem so sebou nieco robit, pridem zhadzovat prebytocne kila, budem Vam nesmierne vdacna, ak do mna budete kludne aj hodinu v kuse hucat ze treba schudnut /ved na to tam pojdem a za to si aj zaplatom/, ale ak sa rozhodnem kupit si od Vas si zmzrku, poprajte mi prosim iba dobru chut.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cica a nežer! .o))

Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu