reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jarmila Ondrisova

Jarmila Ondrisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taka, akych su vsade na uliciach tucty. Obycajna, niekedy nadsena, niekedy nespokojna, ostavam vsak nenapravitelny optimista :o)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéHoney

reklama

Nezaradené

k delenej strave - neutralna skupina

Jarmila Ondrisova

k delenej strave - neutralna skupina

Potešilo ma množstvo reakcii. Len fakt nie je možné osobne odpisovať každému na dve tri konkrétne potraviny, lebo by ma asi vyhodili z prace .o))Našla som jedno celkom sympatické a dosť podrobne delenie na webe. Nie som za nim na 100 % ale také najrozumnejšie mi prišlo. Keďže neutrálnu skupina je kombinovateľná aj s cukrom aj s bielkovinou tak začnem s ňou:

  • 13. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 181x
  • 2
Bez elektriny...

Jarmila Ondrisova

Bez elektriny...

Zaujimave, ako nam bezne veci zacnu chybat az ked ich nemame...

  • 7. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 815x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu